Phlov – kosmetyczna premiera roku 2019

Phlov to marka innowacyjnych, naturalnych i wegańskich kosmetyków stworzona przez trenerkę, motywatorkę, bizneswoman i wielokrotną mistrzynię świata, Europy i Polski w karate tradycyjnym - Annę Lewandowską. Jej komplementarne produkty wspierają kobiety i mężczyzn w dążeniu do lepszego, bo zdrowszego życia. Tak samo jest i tym razem. Phlov, jako pierwsza marka kosmetyczna w Polsce, bazuje na rewolucyjnym odkryciu z dziedziny neuronauki – BRAIN-SKIN.

Nowa marka Anny Lewandowskiej łączy w sobie miłość do natury, radość ze zdrowego dbania o swoje potrzeby i wiedzę ekspercką. Nazwa nawiązuje do stanu określanego w psychologii pozytywnej jako flow.

Phlov dba w wyjątkowy sposób o naszą urodę dzięki istnieniu BRAIN-SKIN. To połączenie między mózgiem a skórą, które umożliwia wpływanie na nastrój poprzez poprawę kondycji skóry. Ponadto fakt obecności BRAIN-SKIN został rozszerzony o niedawne odkrycie receptorów węchu i smaku w skórze, które można stymulować w taki sposób, by pozytywnie wpłynąć na nasze samopoczucie. To prawdziwy przełom w kosmetologii.

Marka Phlov powstała z myślą o kobietach, którym zależy na jakości i efektach. Dlatego wszystkie nasze kosmetyki są wielofunkcyjne. Nie tylko pielęgnują skórę, lecz także docierają do źródła problemów, by zapobiec im w przyszłości – wyjaśnia Anna Lewandowska, współzałożycielka marki Phlov.

Anna Lewandowska jest przekonana, że odpowiednie odżywianie skóry jest równie istotne, jak zdrowa dieta. Dlatego na etapie pracy nad produktem korzystała ze swojego doświadczenia w tym zakresie i wiedzy o superfoods, biofermentach, adaptogenach i wyciągach z roślin i owoców. Nad opracowaniem najskuteczniejszych formuł czuwała Justyna Żukowska-Bodnar – współzałożycielka Phlov z wieloletnim doświadczeniem w branży kosmetycznej.

W recepturach Phlov używamy zaawansowanych i opatentowanych surowców aktywnych w maksymalnie skutecznym stężeniu, otrzymywanych nowoczesnymi metodami. Nadzór nad całym procesem umożliwia nam własny dział R&D, zajmujący się badaniami i rozwojem. Jakość, skuteczność i bezpieczeństwo naszych kosmetyków są dla nas absolutnym priorytetem – mówi Justyna Żukowska-Bodnar, współzałożycielka marki Phlov.

Marka stawia na innowacyjność i podąża za światowymi trendami. Jej misją jest wspieranie kobiet w troszczeniu się o siebie. Produkty Phlov podzielono na linie: Active i Face Care. Składają się na nie: kremy do twarzy i okolic oczu, trójfazowy peeling do twarzy, mgiełka tonizująca, pianka oczyszczająca i żel do mycia twarzy, maska do twarzy, szyi i dekoltu, balsamy intensyfikujące efekty treningu, peeling botaniczny z różową glinką, funkcjonalne żele do mycia, olejowe eliksiry, odmładzający booster i esencja mikrozłuszczająca. Opakowania kosmetyków wykonano z materiałów nadających się do recyklingu: szkła, BIO-PET i trzciny cukrowej.

Preorder kosmetyków Phlov ruszy w dniu oficjalnej premiery – 7 października 2019 roku na www.phlov.com. Do regularnej sprzedaży w stacjonarnych perfumeriach Sephora w całej Polsce produkty trafią 29 października. Będą także dostępne na stronie marki www.phlov.com oraz na www.sephora.pl. Po więcej informacji zapraszamy na www.phlov.com.

Dane kontaktowe: media@phlov.com

This site uses cookies. Learn more about the purpose of their use and changing cookie settings in your browser. By using this website you agree to the use of cookies. More information
wyrażam zgodę